7.6.10

Maklumat dari Mossad

Kunjungan beruk-beruk ke rumah Pain. Beruk paling kiri cuba menyamar sebagai manusia dengan bercukur licin. Tapi penyamaran tetap berjaya dikesan.

Alolo..tomelnye. Rase nak hempuk dengan kerusi.

Kunjungan Geng Otai Blok F. (Dari Kiri- Unit Perancang Aktiviti Bulanan, Unit Peras Ugut, Unit Hubungan Luar, Unit Kebajikan, dan Seha; Unit Kewangan)

Gambar satelit pelajar 506 cuba menjalin hubungan luar tabii. Mereka bukan sahaja tidak malu, malah berbangga dengan aktiviti mingguan mereka. Perincian disebalik aktiviti bergomolan ini tidak dapat diketahui.

Agen-agen Unit Khas Polis DiRaja Malaysia. Seha sebelum penyamarannya diketahui. Rupa-rupanya beliau sudah setahun menjadi perisik kepada Geng Blok F.

Rombongan Tadika KEMAS Simpang Kerayong ditemani Cikgu Azwa. Murid-murid ini kelihatan takut-takut tanpa sebab. Mungkin kerana mereka sedar bahawa mereka akan dimakan bila-bila masa sahaja oleh guru mereka.

Bob cuba mengalih perhatian sambil rakannya Farid mula mengorak langkah untuk mengambil hidangan seterusnya. Motif Azrul seterusnya gagal diketahui. Disyaki perempuan atau makanan. Boleh jadi kedua-duanya sekali.

Bekas jurutera. Mengajar kerana tidak tahan dengan bos. Tindak-tanduk sukar diramal. Sentiasa menutup kipas dengan alasan-alasan tertentu. Mempunyai anak-anak yang yang comel macam kucing.

Geng Otai Blok F juga dikenal pasti cuba untuk meluaskan pengaruh mereka. Insan-insan seperti Liyana anak pegawai Bank Negara dan Cikgu Azwa Tadika KEMAS cuba dihasut dan dipengaruhi bagi menguasai institusi kewangan dan pendidikan negara.

Gerakan Penggulingan Encik Rahim (GRO).
Sempat bergambar di Hungary sebelum meneruskan misi. Motif kewujudan beruk berbaju hitam dibelakang tidak dikenal pasti. Disyaki sedang usha line.
_











6 comments:

AZWA ISHAK said...

senget juga anda ni hosni!
aku da tukar profesion r... pharmacist azwa.. insyaallah...
da pencen jd cikgu... anak2 murid skang makin ganas. cikgu takut... haha

pja_chan said...

sumpah ak gelak besar
xleh blahhhhhhh
gmbr las tuh bndera xleh nak terbalik lagi KAHKAH

Syanaz Lee said...

bongek gile captions!!!
"menutup kipas dengan alasan tertentu" haha epic~~

nice pictures...i dont miss you guys. i dont. i mean it.

bob said...

ahhahahahaha....
lawok gilo babi ah!!!
tp ak trpkse tahan gelak, sbb mmber ak tgh tido kt sebelah...

nnti ak bace laen kali, sah2 ak nak gelak kuat2~~~

azrul said...

ko tengah bosan nak mampos ker aper hosni? ngek..

Lord Hosni the Wise said...

azwa;
bagus le tu...paya banyak herba2 mujarab

pja;
bendera tu mmg camtu la..

intan;
yes..i do know u mean it

bob;
haaa..boleh challenge lawok jafni dop?

azzrul;

agak ar...tp lpas ni da tak da!