12.4.09

bila dan salah step

Seorang wanita dalam usia awal 40an datang berjumpa doktor dengan wajahyang muram durja seraya berkata, 'suami saya begitu dingin sejakakhir-akhir ini.., saya perlukan pertolongan dari tuan'.
'Kenapa puan tidak mencuba viagra ?, ia suatu penemuan hebat di abad ini!' ujar doktor tersebut.
'Oh, please.. dia tak suka dengan ubatan dan pil rangsangan, dah puas saya memujuknya!'
'Beginipuan, puan boleh cuba tanpa disedarinya.. masukkan dalam minumannya..dia takkan tahu sebab pil ini tiada perasa..' nasihat doktor itu lagi.
'Ok,..saya akan cuba..' kata wanita tersebut sambil berlalu.
Keesokanharinya datang lagi wanita tersebut dengan muka yang merah padamberjumpa doktor tersebut sambil berkata 'sungguh memalukan!..sungguhmemalukan!'.
Sambil terkejut doktor itu berkata '..Kenapa, tak berkesankah?'
'Ohtidak tuan doktor, kesannya amat semerta.. sambil minum petang semalam,saya ikut nasihat doktor.. Setelah menghabiskan minuman, mukanyabertukar menjadi merah, terus menghumbankan semua isi meja ke lantai,merentap skirt saya dan mem..bla..bla..bla.. di atas meja makan itujuga !. Ianya berlangsung hampir satu jam dan ini permainan yang palinghebat pernah saya rasa sejak 20 tahun lalu ..!'.
'Habis.. apa masalahnya?' tanya doktor kehairanan.
'Yelah..mana saya nak letak muka dengan ibu, ayah, mertua, anak-anak dan pembantu rumah saya !!! kami sedang minum petang bers

16 comments:

Hairman said...

Content Warning

Some readers of this blog have contacted Google because they believe this blog's content is objectionable. In general, Google does not review nor do we endorse the content of this or any blog. For more information about our content policies, please visit the Blogger Terms of Service

Hairman said...

bodoh glerrr!!!!

moral:

kalo nk buat
g la dlm blik
jadah nye wat dpn family




p/s: 18SX

aze_roll said...

hahahah~
aku terbace..amek..n post kt cnieh...
wat tatapan umum...
kih7~

bukan 18SX la!!!
U kot!!!!

Syazwan Harun said...

azrol da gile sex dow
huhu
bob ke aja ni?
haha

azrul said...

haah!!!
bob cyap ajar yg sesama jenis agih dow!!!



SELAMATKAN AKU!!!

liyanarahim said...

asal mcm mnakutkn gile je blog ni skang ni..
xtau la bdk pmpuan laen cne kn..
tp ak geli gle la bce bnde mcm ni..

aze_roll said...

huhuh...soe liyana..
baeklah...aku xkn post mnde cmnieh agih..juz nk share jer cter nieh..
soe3~

aze_roll said...

aku gila sexs!!!!

aze_roll said...

adakah saya gila sexs!!!

aze_roll said...

oppssss!!!
silap...

adakah saya gila sexs????

kura-kura said...

jwpnnye ye!!!!!
azrul menkutkan skang!!!
ape yg utp telh buat pada kamu!!!???
apa yang ahmad fitri dah buat kat ko!!?
aaaaaaa!!!!!!!!!!

Anonymous said...

AHHHH...
bob xbersalah!!!!
bkn dia yg merosakkn aku,,,aku yg rosak sndiri!!!
ahhhh...
tlg jgn slahkan sape2!!!
aku mmg terok!!!

azrul said...

^
I
I
I
I
I

atas nie bob tulis~

Hairman said...

nseb bek blik aku jaoh dr blik korg

kalo x.....










p/s: skrg pon dh ade simptom2 saket yg azrul kne

azrul said...

.."skrg pon dh ade simptom2 saket yg azrul kne"

nmpk x??'yang azrul kene.."
mkne nyer...msti dari org len...








dari bob!!!!~

bawangmerah said...

kesengalan!