9.3.10

Kenduri doa selamat

Assalamualaikum.

Dengan ini, aku mahu menjemput sume ahli2 kelas 506 datang umah aku ye. Ade buat kenduri doa selamat sikit hehe.

Alamat : 31 jalan kosas 2/4 tmn kosas ampang, selangor.
bile : 14hb mac after zohor

Kalau pasal pengangkutan, kalau pada siapa2 yang nak gune public transport tuh gune lrt ar plg snang ak rasa. yg dekat ngn umah aku tuh stesen star ampang. Den korg leh amek teksi datang umah aku. Cakap je dekat ngn skolah menengah kosas maybe dorg akan tau.

Aku sangat berharap ade la dak2 506 datang ye. Saya rindu anda. Aku harap korang datang umah ak dari korang anta ak fly. sbb takot nanges banyak dehhh~ ahhaaa.

So itu je la. kalau ade ape2 nak tnya sila la ye. And sapa2 yang xjadi datang n jadi datang bgtau jugak. tq :)

1 comment:

AZWA ISHAK said...

alorh pija.....
aku xdpt dtgle....
huhu.. rindu sme ko jugak...=_=
aku doakan haritu berjalan ngan lancar... n ko jugak selamat berada kat sne......